Ahlborn Sonáta

Ahlborn Sonáta (1972)


"Delicia Sonáta jsou dvoumanuálové tranzistorové varhany s pedály vějířovitého tvaru s plným rozsahem 2,5 oktávy. Oba manuály mají po pěti oktávách. Více je nezbytné poznat z fotografií, které jsem "ukradl" na Aukru, kde se tento nástroj nedávno dražil. Prosím kohokoliv, kdo by o něm něco věděl o bližší popis a nějaké detailnější fotografie. Taktéž se omlouvám autorovi fotografií za jejich použití..."

Tímto článkem jsem (nechtě) mystifikoval své laskavé čtenáře před deseti lety, konkrétně v květnu 2009. Když jsem před časem obdržel nabídku od p. Vágnera, že jsou varhany k mání, neváhal jsem a s kamarádem Jirkou Kořkou jsme pro ně vyrazili. Na místě jsem zjistil, že tady deset let kecám a nevím o tom... Výrobcem není Delicia, ale světoznámá značka Ahlborn. Výsledkem je konec mystéria s názvem Delicia Sonata, pro kamaráda Kořku další krám ve zkušebně a pro mě poučení, že informace je potřeba ověřovat z vícero zdrojů. Vřelý dík p. Vágnerovi za varhany a Jirkovi Kořkovi za azyl pro ně! Jakmile se zprovozní, doplním článek informacemi o vlastnostech a funkcích, když už je to tady...



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Delicia HT-37-D (+ video)

Jmenný seznam nástrojů a příslušenství

Tablehooters